قوانین و مقررات
چطور میتوانم محصول را خریداری کنم؟
برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان ارسال هدایت میشوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
نحوه تحویل کالا در محل به چه صورت است؟
نماینده هگمتان شاپ و پست موظف هستند درب اصلی ساختمان منتهی به خیابان پس از برقراری ارتباط با مشتری، کالا را تحویل دهند. در نظر داشته باشید امکان حضور درب واحد برای نماینده مقدور نیست.
نحوه تسویه حساب در محل چگونه است ؟
امکان تسویه حساب در محل در حال حاضر برای شهرهای تهران و کرج امکانپذیر است. در صورت انتخاب این روش ، پس از حضور نماینده هگمتان شاپ در محل نسبت به تسویه مبلغ سفارش و ایاب و ذهاب اقدام شده و محصولات تحویل خواهند گردید. لازم بذکر است زمان تحویل از طریق تماس تلفنی با مشتری هماهنگ خواهد گردید.
اگر کالا سالم به دستم نرسید، چه اقدامی انجام دهم؟
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، تا ۷ روز بعد از تحویل، بازپس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم میشود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان هگمتان شاپ به شماره 09128626101 تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
لازم بذکر است در روش تسویه در محل باید در همان لحظه نسبت به صحت محصول اقدام فرمایید.
شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته میشود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود. انصراف از کل سفارش شامل هزینه ارسال نمیگردد.
چگونه درخواست مرجوعی را ثبت کنم؟
جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش ، لطفا با شماره 09128626101 تماس بگیرید.
کالا را به چه روشی برای هگمتان شاپ پس بفرستم؟
پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان با شماره 09128626101 هماهنگ نمایید. بازگشت کالا در استانهای تهران و البرز در زمان هماهنگ شده توسط پیک هگمتان شاپ انجام میشود. هزینه بازگشت کالا از شهرستان به عهده هگمتان شاپ است، اما لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از پیامرسانهای داخلی ، برای بخش امور مشتریان فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید هگمتان شاپ در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام میشود؟
پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا (در صورت ارسال از شهرستان) با شماره موجود در سفارش تماس گرفته شده و پس از دریافت شماره حساب بانکی ، در روزهای کاری و از طریق واریز داخل شعبه ، به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم بذکر است که در فرایند عودت وجه بهیچ وجه شماره کارت دریافت نشده و عملیات کارت به کارت نیز انجام نخواهد شد.